politica de confidentialitate a datelor cu caracter personal
Introducere
Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web. Această politică de confidențialitate te informează asupra datelor pe care le colectăm de la tine atunci când utilizezi site-ul nostru și de ce le colectăm cum puteți să le actualizați, gestionați, și ștergeți asupra modului cum le prelucram și le protejam. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator de date personale și, prin lege, suntem obligați să îți furnizăm informații despre noi, despre scopul și modul în care folosim datele tale, cât și despre drepturile pe care le ai asupra datelor colectate.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.
Cine suntem și cum ne puteți contacta
Sleepline este denumirea comercială al BRAND TOTAL SOLUTIONS SRL, persoană juridică de naționalitate română, Cod Unic de înregistrare 30047919, Nr. înmatriculare: J40/4049/2012 cu sediul social in Localitatea Bucureşti, STR. GLADITEI 42, punct de lucru lucrativ strada Nerva Traian nr 14 A, apartament 13 sector 3 Bucureşti, reprezentată prin JOSEH AYOUB în calitate de administrator (numita în continuare “BTS” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.
Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să contactați Responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa de e-mail privacy@sleepline.ro sau prin poștă sau curier la adresa Nerva Traian nr 14 A, apartament 13 sector 3 Bucureşti.
Daca aveţi solicitari, întrebări sau comentarii asupra modului in care administram datele dvs. cu caracter personal va rugam sa ne contactaţi la adresa de mai sau sau la adresa de mail privacy@sleepline.ro .
Puteti folosi aceleasi metode de comunicare si pentru a ne comunica orice solicitari, întrebări sau comentarii cu privire la respectarea Politicii noastre de Confidenţialitate.
Alte Servicii
Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru exceda controlului nostru. Te încurajăm să examinezi Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.
Angajamentul Nostru
Protecția informațiilor personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:
Legalitate, echitate și transparență
Prelucrăm datele tale în mod legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care le utilizăm, iar tu ești informat corespunzător în permanență.
Controlul îți aparține
În limitele legii, îți oferim posibilitatea de a examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ai împărtășit cu noi și de a-ți exercita celelalte drepturi.
Integritatea datelor și limitarea scopului
Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația în vigoare. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.
Securitate
Implementăm în permanență măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să îți protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, te rugăm să reții faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.
Colectare
Ce categorii de date cu caracter personal colectam și prelucrăm
Utilizarea site-ului nostru nu necesită furnizarea de date cu caracter personal.
Furnizarea anumitor date prin intermediul cookie-urilor ne ajuta sa va îmbunătățim experiență atunci când navigați sau faceți cumpărături prin intermediul website-ului nostru.
In unele situaţii, Brand Total Solutions colectează automat anumite tipuri de informaţii când vizitaţi site- ul nostru sau prin intermediul emailurilor pe care le schimbam. Tehnologiile automate pot include utilizarea fişierelor log generate la nivelul serverului web pentru a colecta adresele IP, „cookies”, si tehnologiile de tip „web beacons”. Colectarea acestor informaţii ne va permite o mai buna înţelegere si îmbunătăţire a performantei, nivelului de utilizare si eficientei site-ului nostru si masurarea eficientei activitatilor noastre de marketing.
Este posibil ca anumite terțe părți de încredere (cum ar fi Google Analytics) să poată urmări utilizarea, să analizeze date cum ar fi adresa sursă de la care vine cererea de pagină, adresa dvs. IP sau numele domeniului, data și ora solicitării paginii, Website (dacă există) și alți parametri în URL. Acestea sunt colectate pentru a înțelege mai bine utilizarea site-ului nostru și pentru a spori performanța serviciilor pentru întreținerea și operarea site-ului Web și a anumitor caracteristici ale acestuia. Putem folosi terțe părți pentru a găzdui site-ul, utiliza diverse funcții disponibile de pe site, trimite emailuri; analiza datelor, furnizare rezultate de căutare etc.
Utilizăm informații neidentificate și agregate pentru a proiecta mai bine site-ul nostru, în scopuri comerciale și administrative. Putem, de asemenea, utiliza sau împărtăși cu terțe părți, în orice scop, date agregate care nu conțin informații de identificare personală.
Anunțurile care apar pe acest site pot fi livrate de către BRAND TOTAL SOLUTIONS SRL sau unul dintre partenerii noștri de publicitate web. Partenerii noștri de publicitate web pot seta cookie-uri. Acest lucru permite partenerilor de publicitate să vă recunoască computerul de fiecare dată când vă trimit un anunț. În acest fel, aceștia pot agrega informații despre locul în care dvs., sau alții care folosesc computerul dvs., le-ați văzut anunțurile și ați determinat ce reclame sunt accesate. Aceste informații permit unui partener publicitar să difuzeze anunțuri direcționate pe care le consideră cele mai interesante. BRAND TOTAL SOLUTIONS SRL nu are acces la sau controlul cookie-urilor care pot fi plasate de serverele de publicitate ale partenerilor.
Aveţi mai multe opţiuni cu privire la utilizarea website-ului nostru. In general, nu vi se cere sa furnizaţi date cu caracter personal când vizitaţi site-ul nostru, dar societatea noastra v-ar putea solicita sa oferiţi anumite date cu caracter personal pentru a putea primi informaţii suplimentare despre serviciile si/sau evenimentele noastre. In anumite situaţii, website-ul nostru ar putea sa va ceara permisiunea pentru a utiliza datele dumneavoatra , si puteti accepta sau declina aceste utilizări. Daca optati pentru anumite servicii sau comunicări, spre exemplu o comunicare informativa electronica (e-newsletter), va veţi putea dezabona in orice moment, urmărind instrucţiunile incluse in fiecare comunicare. Daca doriţi sa nu mai beneficiaţi de un serviciu sau comunicare, vom elimina datele dvs. cu caracter personal imediat, deşi este posibili sa va solicitam informaţii suplimentare înainte de a va putea procesa cererea.
- Când accesați pagini din site-ul nostru colectam informații de bază, cum ar fi data, ora, limba pe care o vorbiți ,informații despre modul și locul din care va conectați de exemplu, IP, Provider internet, Locație, informații despre dispozitivului de pe care navigați, sistem de operare, Browser etc.
- Pentru Crearea unui Cont:
Când vă creați un cont, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele, nume utilizator, parola, Numărul de telefon; informații de livrare, informații de facturare;
Aprobarea dumneavoastră se da după citirea “termenilor și condițiilor sitului web, Politicii de confidențialitate și Politica de utilizare a cookie-urilor în momentul plasării comenzii. - Pentru efectuarea unei comenzi:
Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, etc.
Pentru a va putea procesa comanda este necesară colectarea de Datele Personale. Aprobarea dumneavoastră se da după citirea “termenilor și condițiilor sitului web, Politicii de confidențialitate și Politica de utilizare a cookie-urilor în momentul plasării comenzii. - Plata cu cardul/restituirea platii in caz de retur de produs/anulare comanda:
Detaliile cardului pe care il folositi pentru plata 3D-Secure a cumparaturilor online de pe site-ul nostru nu pot fi accesate de catre Brand Total Solutions, ci doar de catre procesatorul de plati online. In pasul de introducere efective a detaliilor cardului pe care il folositi pentru plata online, se precizeaza identitatea operatorului de plati online.
3D-Secure constituie o masura de siguranta care presupune redirectionarea clientului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Visa/Visa Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).
Datele colectate/procesate in urma platii online trimise catre operatorul de procesare/autorizare a platilor/ tranzactiilor online sunt: nume, prenume; ID comanda; data initierii tranzactiei, data finalizarii; ID tranzactie; situatie plata (plata efectuata/ neefectuata); suma tranzactionata (dupa caz).
In cazul unor retururi/anulari ale comenzilor ce nu pot fi procesate in platforma operatorului de plati, colectam si prelucram IBAN-ul si banca la care aveti deschis contul bancar pentru a vi se restitui banii platiti pentru produsele returnate/ comenzile anulate.
Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării site-ului nostru web, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.
Pe site-ul nostru web putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani.
Confidențialitatea datelor minorilor
Nu colectăm și nu prelucrăm cu bună știință date cu caracter personal de la minori. Dacă un părinte sau un tutore are cunoștință că unul dintre copiii săi a furnizat BTS datele lor cu caracter personal, acesta trebuie să informeze imediat BTS. În cazul în care BTS descoperă că o persoană care nu a împlinit vârsta de 16 ani i-a furnizat date cu caracter personal, BTS va distruge aceste informații de pe serverele sale imediat.
Date personale din categoria de date speciale
Nu colectam date personale din categoria de date speciale.
Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
Pentru prestarea serviciilor BTS în beneficiul dvs.
Acest scop general poate include, după caz, următoarele:
Crearea și administrarea contului în cadrul site-ului BTS;
Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;
Soluționarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;
Returnarea produselor conform prevederilor legale;
Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile și serviciile TBS.
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între TBS și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre
Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.
Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
Pentru marketing intern
BTS nu face direct Marketing și nu folosește datele personale colectate pentru acest tip de activitate.
BTS poate folosii datele personale colectate pentru statistici, și analize de piața.
Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
Pentru apărarea intereselor noastre legitime
Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:
- Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor site-ului față de atacuri cibernetice;
- Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
- Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
- Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.
Pentru respectarea unor obligații legale.
În anumite cazuri trebuie să respectăm o obligație legală.
În aceste cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislația aplicabila in aceasta materie.
Observații
În unele cazuri, vom prelucra datele tale cu caracter personal doar cu consimțământul tău. În aceste cazuri, îți vom solicita separat consimțământul, în mod transparent, atunci când îți furnizezi datele cu caracter personal. Ulterior, vei putea să îți retragi consimțământul si/sau sa ceri ștergerea datelor tale personale în orice moment prin intermediul adresei poștale sau a adresei de e-mail privacy@sleepline.ro. Cu toate acestea, retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea niciunei prelucrări care a avut loc înainte de retragerea acestuia.
În cazul în care solicităm date cu caracter personal pentru a respecta obligații legale sau contractuale, furnizarea acestor date cu caracter personal este obligatorie. Acest lucru înseamnă că, dacă astfel de date cu caracter personal nu sunt furnizate, nu vom putea să gestionăm relațiile contractuale sau să respectăm obligațiile care ne sunt impuse. În toate celelalte cazuri, furnizarea de date cu caracter personal este opțională și nu ai obligația de a le furniza.
De asemenea, putem prelucra datele tale cu caracter personal, precum datele de identificare, date de contact etc, în scopul posibilei exercitări a drepturilor sau a reclamațiilor noastre împotriva ta în viitor. Această prelucrare se bazează pe interesul nostru legitim, fiind necesar să ne exercităm drepturile în cazul unor eventuale litigii.
Nu folosim informațiile furnizate de tine pentru a lua decizii automate care ar putea să te afecteze.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor.
Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal pentru perioada in care avem nevoie de ele pentru a va oferi produsele solicitate si a ne îndeplini obligațiile fata de dumneavoastră si pentru scopurile menţionate mai sus in prezenta Politica de Confidentialitate.
Daca aveţi un cont de client deschis pe website-ul sleepline.ro vom păstră datele dumneavoastră cat timp acest cont de client este activ, dar nu mai mult de 5 (cinci) ani de la data ultimei autentificări in cont sau ultimei comenzi in magazinul nostru Online (fara autentificare in cont). Va vom notifica înainte de a închide contul dumneavoastră de client si a şterge toate datele asociate acestui cont de client. Daca v-ati exprimat consimţământul pentru prelucrarea datelor pentru o perioada mai mare, vom menţine datele pe toata aceasta perioada, cu excepţia cazului in care va retrageti intre timp consimţământul.
Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.
În caz ca vei șterge contul de pe site, vom stoca în baza noastră de date aferentă comenzilor tale datele tale care este obligatoriu să fie păstrate timp de maximum 5 ani. Dacă avem un interes pentru stocarea datelor tale ulterior acestui termen, te vom contacta în prealabil. În caz contrar, datele tale vor fi șterse automat după 2 ani fără nicio notificare specială.
Menținem e-mailurile venite din solicitări timp de doi ani, după care sunt arhivate în siguranță și păstrate timp de cinci ani, până când le ștergem. Înregistrările de tip financiar contabil sunt păstrate conform obligațiilor legale.
Pentru mai multe informații privind stocarea informațiilor colectate pe site-ul nostru web din cookie-uri și tehnologii similare, vă rugăm sa consultați Politica de cookie-uri.
Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal
Nu vindem datele tale cu caracter personal unor terțe părți. De asemenea, nu diseminam informații colectate din cookie-uri către alte terțe părți.
După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:
- Furnizorilor de marfa pentru livrarea mărfurilor la curieri
- furnizorilor de servicii de curierat pentru livrarea mărfurilor
- furnizorilor de servicii de plată/bancare pentru încasări/plăti
- furnizorilor de servicii care oferă sprijin administrativ, profesional și tehnic Companiei pentru suport IT, securitate și resurse comerciale, servicii financiar contabile, servicii legale etc.
Noi nu transmitem informaţii personale unor terte parti neafiliate, exceptând situaţiile in care acest lucru este necesar pentru a răspunde solicitărilor dvs. si/sau daca se cere sau este astfel permis prin lege sau standarde profesionale.
BTS poate, divulga date cu caracter personal pentru a răspunde cererilor din partea guvernului sau autoritatilor abilitate sa aplice legea sau atunci când se cere prin legile aplicabile, hotarari judecătoreşti sau reglementari guvernamentale.
Datele cu caracter personal pot fi comunicate autorităților guvernamentale și/sau organelor de aplicare a legii, dacă acest lucru este necesar pentru exercitarea drepturilor noastre, inclusiv a condițiilor de utilizare, sau pentru protejarea intereselor noastre legitime (inclusiv a intereselor legitime ale unor terțe părți) în conformitate cu legile aplicabile.
BTS poate dezvălui, de asemenea, date cu caracter personal unor consultanți externi (de exemplu, avocați, contabili, auditori), doar dacă este necesar.
Aceste divulgări pot fi de asemenea necesare in cazul unui audit al confidenţialităţii sau securităţii datelor si/sau pentru a investiga sau a răspunde unei reclamaţii sau in cazul apariţiei unui element de risc pentru securitatea datelor.
BTS nu vinde date cu caracter personal nici unor terte parti. De asemenea, Brand Total Solutions nu transfera datele cu caracter personal furnizate de dvs. în procesul de cumpărare, facturare, livrare, pentru a fi utilizate in scop de marketing nici unor terte parti în afară de partenerii de încredere și a celor selectati și declarați în politica de cookie-uri.
Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.
În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în locații sigure din Uniunea Europeană („UE”) și în Spațiul Economic European („SEE”).
Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii în țări cărora Comisia Europeană le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.
Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele tale nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul tău explicit sau alt temei legal.
Putem transmite datele și altor părți având consimțământul tău sau potrivit instrucțiunilor tale.
Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.
Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., precum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.
SECURITATEA SI INTEGRITATEA DATELOR
Brand Total Solutions a implementat politici si măsuri tehnice și organizatorice adecvate de securizare (conform standardelor industriei) pentru a proteja informaţiile cu caracter personal împotriva pierderii, utilizării necorespunzatoare, modificării sau distrugerii neautorizate a acestora. Insa, cu toate eforturile depuse de BTS, nu se poate garanta o securitate absoluta împotriva tuturor riscurilor.
Accesul la informații și prelucrarea lor: In cea mai mare măsură posibil,* accesul la datele cu caracter personal este strict limitat la acele persoane care au nevoie sa le cunoască.
Persoanele care au acces la aceste date trebuie și sunt instruite sa menţină confidenţialitatea acestora.
Păstrarea informațiilor: De asemenea, păstrăm informaţiile cu caracter personal doar atata timp cat este necesar pentru a ne conforma cererii din partea unei persoane sau pana când persoana respectiva solicita eliminarea lor. Informațiile cu caracter personal se stoceaza pe servere securizate, asigurând in același timp backup-ul datelor.
Limitarea în timp: Brand Total Solutions prelucrează datele dumneavostra strict pentru perioada necesara îndeplinirii scopurilor pentru care acestea au fost colectate si conform politicilor noastre de retenție a datelor personale. In anumite cazuri, unele prevederi legale ne pot impune sau permite păstrarea datelor pentru o perioada mai îndelungata.
Transmisia informațiilor: Transmiterea informațiilor cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație. În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informațiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
După ce primim datele tale, vom folosi proceduri și metode stricte de securitate pentru a încerca să împiedicăm accesul neautorizat.
Drepturile Persoanei Vizate -sumar
Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:
- Dreptul de retragere a consimțământului;
- Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale;
- Dreptul de acces asupra datelor;
- Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete;
- Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”);
- Dreptul la restricționarea prelucrării;
- Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator;
- Dreptul de a te opune prelucrării datelor;
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
- Dreptul de a te adresa justiției;
- Dreptul de a depune o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere.
Te rugăm să reții că:
Îți poți retrage consimțământul în orice moment.
Aveţi dreptul la un acces rezonabil la aceste date și la rectificarea orice inexactitati. Puteti, de asemenea, face oricind o cerere de actualizare sau eliminare a informaţiilor referitoare la dumneavostra
Dacă vrei să îți exerciți drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa poștală de mai sus sau la adresa de mail privacy@sleepline.ro.
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primită va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îți vom facilita exercitarea drepturilor si te vom informa. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a te adresa justiției.
Vom încerca să răspundem solicitării tale în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
Ce drepturi aveți
Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.
Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea textului prezentat mai jos.
Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:
Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contului. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.
Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.
Detalii. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de răspuns la solicitarea dvs.
Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.
Drepturi vizate Descriere
Accesul
Puteți să ne cereți, în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate:
- să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;
- să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
- să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi:
- datele pe care le avem,
- la ce le folosim,
- cui i le divulgăm,
- dacă le transferăm în străinătate
- cum le protejăm,
- cât timp le păstrăm,
- ce drepturi aveți
- cum puteți face o plângere
- de unde am obținut datele dvs,
Rectificarea
Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.
Ștergerea datelor
Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:
acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate;
sau v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ);
sau dați curs unui drept legal de a vă opune;
sau acestea au fost prelucrate ilegal;
sau ne revine o obligație legală în acest sens.
Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:
pentru respectarea unei obligații legale;
sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare
Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul dumneavoastra si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garanție etc). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar BTS va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului BTS, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.
Restricționarea prelucrării datelor
Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:
acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora;
sau prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse;
sau acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță;
sau v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.
Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:
avem consimțământul dvs.;
sau pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță;
sau pentru a proteja drepturile BTS sau ale altei persoane fizice sau juridice.
Portabilitatea datelor
Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:
prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs;
și prelucrarea se face prin mijloace automate.
Opoziția
Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.
De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.
Luarea de decizii automate
Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă:
produce efecte juridice cu privire la dvs.;
sau vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.
Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor:
ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;
este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs.;
sau se bazează pe consimțământul dvs. explicit.
Plângeri
Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
E-mail:anspdcp@dataprotection.ro
Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.
Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment Responsabilul BTS cu protecția datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati: la adresa de e-mail privacy@sleepline.ro sau prin poștă sau curier la adresa Nerva Traian nr 14 A, apartament 13 sector 3 Bucureşti.
Actualizări la această politică de confidențialitate
Ultima actualizare: 22 August 2018.
Revizuim în mod regulat și, dacă este cazul, actualizăm periodic această politică de confidențialitate atunci când intervin modificări în urma prestării servicii. Dacă dorim să folosim datele tale personale într-un mod pe care nu l-am identificat anterior, te vom contacta pentru a-ți oferi informații despre acest lucru și, dacă este necesar, pentru a-ți solicita acordul.
Te rugăm să consulți această Politica periodic pentru orice modificări. Orice modificări pe care le aducem la politica noastră de confidențialitate în viitor vor fi postate pe această pagină.
CONTINUAREA EFECTUĂRII COMENZII PE SITE, INSEAMNA ACCEPTUL DVS EXPLICIT SI LIBER EXPRIMAT LA TOATE CELE DE MAI JOS