Plata produselor

Plata produselor se face prin plata ramburs in numerar. Plata la livrare este cel mai sigur si mai usor mod de plata. Nu tebuie decat sa ai banii cash conform comenzii tale si sa ii inmanezi operatorului insarcinat cu livrarea in schimbul produsului tau.

Livrarea Produselor 

Livrare produselor se face prin curier si este gratuita oriunde in Romania. 

Garantiile si politica de retur Brand Total Solutions nu afecteaza in niciun mod drepturile legale ale consumatorilor persoane fizice, asa cum sunt stabilite prin dispozițiile Legii nr. 449/2003 din 12/11/2003 si ale Ordonantei de Urgenta 34/2014. Brand Total Solutions garanteaza conformitatea bunurilor achizitionate.

•    In cazul solicitarilor de reparatii in garantie, cumparatorul este obligat sa prezinte factura de cumparare a produsului.

•    Pentru a fi valabila, factura trebuie pastrata in forma in care a fost primita, fara alte modificari ulterioare. Perioada de garantie acordata pentru produsele mentionate pe factura de cumparare, decurge de la data livrarii produselor.

1.    Garantia se acorda numai pentru produsele care prezinta defectiuni sau probleme datorate fabricatiei. Repararea sau inlocuirea se face pentru defecte gasite la/pe materialul din care este confectionat produsul sau orice defect de executie, in momentul in care se desface pachetul si – nu numai daca produsul se afla in perioada de garantie.

2.    Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a declarat defectiunea si pana la inapoierea produsului reparat.

3.    Brand Total Solutions SRL nu isi asuma raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si are dreptul de a refuza repararea/inlocuirea produselor care prezinta deteriorari cauzate de transportul si manipularea efectuate de catre client.

4.    Daca in maxim 14 zile de la notificarea scrisa privind refuzul comenzii, clientul nu livreaza produsul, si acesta nu este receptionat de catre Brand Total Solutions SRL, se considera ca s-a renuntat la refuz si ca produsele acelei comenzi sunt acceptate.[LC|eL1] 

5.    Clientul va trimite produsul la urmatoarea adresa: Brand Total Solutions SRL, Str. Nerva Traian, Nr. 14A, Ap. 13, etaj 1, sector 3, Bucuresti, tel: +40 31 425 48 23.

6.    Vanzatorul va constata si repara defectiunea/va inlocui produsul in 15 zile calendaristice, dupa ce consumatorul a adus la cunostinta lipsa de conformitate sau vanzatorul a receptionat produsul de la client.

7.    In cazurile incluse in garantie se asigura remedierea gratuita a defectelor aparute si reclamate de cumparator pentru produsul respectiv.

8.    Clientul este obligat sa ia la cunostinta instructiunile de folosire si curatare. 

PIERDEREA GARANTIEI

Garantia se pierde la indeplinirea oricareia din conditiile de mai jos:

1.    Neprezentarea, la solicitarea reparatiei, a facturii originale.

2.    In cazul nerespectarii instructiunilor de folosire si curatare.

3.    Incredintarea produsului, spre a fi reparat, catre alte persoare/firme neautorizate.

4.    Defectele/deteriorarile aparute in timpul transportului sau montajului, in cazul in care acestea sunt efectuate de catre cumparator, nu fac obiectul garantiei.

5.    Nu se asigura garantie produselor care au fost acceptate la cumparare, desi prezentau defectiuni care au fost acceptate de client. Acceptarea se probeaza cu dosarul de livrare semnat de catre client in momentul intrarii in posesia produsului.

6. Nu se acorda garantie acelor produse depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau in alte scopuri, decat cele pentru care a fost prevazut, alterate sau curatate prin metode improprii sau cu substante neadecvate.

7. Uzura normala a produselor, deteriorarea ,incendierea ,taierea acestora, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti ale acestuia in urma expunerii la soare sau la o alta sursa de caldura sau in urma contactului cu apa, depozitarea sau utilizarea in medii umede, vopsirea produsului de catre client, ruperea produsului ca urmare a lovirii sale, curatarea cu substante neadecvate, nu fac obiectul Garantiei .

8.  acordarea a garantiei se face respectandu-se ordinea:

I. reparare;

II. Schimbare piese defecte;

III. Restituire contravaloare produs.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail, sau de a folosi modelul de formular de retragere prevazut în partea B din anexa a OG 34/2014( art 11, alin 1 lit a si b din OG 34/2014)

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Exceptand dreptul de retragere astfel cum este prevazut de catre OG 34/2014, Consumatorul poate solicita returnarea produselor si in urmatoarele situatii:

Produsele nu sunt conforme cu specificatiile din site

Daca produsele comandate se dovedesc a nu fi conforme cu specificatiile din oferta noastra, consumatorul poate solicita, in termenul prevazut de catre normele legale in vigoare, returnarea acestora pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sau inlocuit sunt suportate in acest caz de catre Brand Total Solutions SRL. Produsul trebuie sa fie in starea in care a fost livrat de catre noi si sa nu prezinte defecte, urme de uzura sau zgarieturi.

Produse ce au fost livrate gresit.

Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata in maxim 24 de ore de la primirea comenzii. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Brand Total Solutions SRL. Produsul trebuie sa fie in cutia originala, total nefolosit si sa nu prezinte defecte, urme de uzura sau zgarieturi.

Potrivit art 16 lit e din OG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator. ( saltele, lenjerii de pat, perne, pilote, etc.)

Puteti returna produsele achizitionate in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data la care va este livrat produsul, doar daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

– Saltelele/pernele/pilotele/lenjeriile de pat sunt impachetate in ambalajul original, respectiv daca nu au fost dezambalate din folia de plastic care le acopera. Ca urmare, produsele care au fost despachetate din ambalajul original nu pot fi returnate;

– Saltelele/pernele/pilotele/lenjeriile de pat nu prezinta deteriorari, cauzate de manipularea incorecta. Saltelele/pernele/pilotele/lenjeriile de pat care prezinta deteriorari nu pot fi returnate;

– Pentru a putea fi returnate, produsele trebuiesc a fi insotite la returnare de toate documentele care v-au fost inmanate odata cu produsul: factura, chitanta, certificatele de garantie si orice alte documente care v-au fost predate.

– Daca nu sunteti in posesia acestor documente, nu puteti returna produsul.

– In cazul in care comanda clientului contine saltele facute la comanda, pe dimensiuni specificate de catre client, aceastea nu poate fi returnate.

Brand Total Solutions ramburseaza contravaloarea comenzii Clientului, in cazul in care toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, in termen de maxim 14 de zile de la returnarea produselor de catre Client si receptionarea acestora de catre noi.

Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate exclusiv de catre client.

Clientul va returna produsul la urmatoarea adresa: Brand Total Solutions SRL, Str. Nerva Traian, Nr. 14A, sector 3, Bucuresti.

Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor care nu face obiectul dreptului de retragere astfel cum este prevazut de catre OG 34/2014, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate catre Client, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.) si nu trebuie sa prezinte urme de uzura, zgârieturi, lovituri, componente sau accesorii lipsa.

Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de catre Brand Total Solutions.

Pentru returnarea produselor comercializate de catre Brand Total Solutions SRL va stam la dispozitie la numarul de telefon +40 31 425 48 23 de luni pana vineri intre orele 09.00-17.00

 Solutionarea litigiilor

Va aducem la cunostinta faptul ca, potrivit Regulamentului 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor, orice disputa intre comerciant /consumator sau consumator /comerciant poate fi solutionata si in afara instantelor de judecata, prin metode de mediere, conciliere,arbitraj, etc, prin intermediul platformei SOL, dezvoltat de catre Comisia Europeana.

 Manual de utilizare:

Salteaua este rulata si vidata.

Saltelele comercializate de catre Brand Total Solutions sunt ambalate in vid si rulate, care asigura un transport usor si o igiena maxima.

La desfacerea saltelei din ambalaj NU FOLOSITI obiecte ascutite, deoarece exista posibilitatea sa taiati salteaua!

Pachetul trebuie desfacut intr-un termen de maxim 30 de zile de la primirea saltelei.

Saltelele ajung la forma originala intr-un termen de aproximativ 20 minute de la devidare (scoaterea din ambalaj), dar este necesar sa treaca cel putin 12 ore pana poate fi folosita. In aceasta perioada, nu rulati salteaua si nu asezati obiecte grele pe aceasta.

Este indicat sa folositi drept suport pentru saltea o rama de lemn, a carei parte inferioara sa permita aerisirea saltelei (sa existe spatiu intre scandurile care compun partea inferioara a ramei).

Produsul trebuie utilizat in spatii inchise, intr-un climat normal de umiditate si temperatura. Se recomanda aerisirea saptamanala a incaperiii si expunerea saltelei la aer curat. Astfel se previne dezvoltarea mucegaiului si acumularea unei mari concentratii de umiditate in saltea.

Pozitia saltelei va trebui schimbata lunar in primele 3 luni (de la cap – la picioare).

Va recomandam a evita asezarea saltelei pe un suport ce nu permite aerisirea. Acest fapt va conduce la acumularea de umiditate si la aparitia mucegaiului.

Salteaua nu este destinata folosirii in medii umede. Recomandam evitarea curgerii de lichide si acumularea de umezeala in saltea.

Nu recomandam curatarea umeda si uscarea cu fierul.

Brand Total Solutions SRL declara pe proprie raspundere ca produsele comercializate corespund documentatiilor de executie ale fabricantilor, fapt atestat prin certificatele de calitate emise de producatori.

Datele de identificare ale comerciantului
S.C. BRAND TOTAL SOLUTIONS SRL, cu sediul social in Bucuresti, str. Gladita, nr. 42, sector 4, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J40/4049/2012, CUI 30048919, atribut fiscal RO, avand cont bancar nr. RO57BRDE441SV72625314410 deschis la Banca BRD – suc. Nerva Traian Bucuresti.

Modalitati de achizitionare a produselor
Puteti comanda produsele noastre fie online (adaugand produsele dorite in cos si urmand pasii de finalizare a comenzii), fie prin asistenta telefonica (apelati numarul cu tarif normal afisat pe prima pagina a site-ului).
Mentionam faptul ca la plasarea comenzii online, aceasta va fi considerata finalizata dupa ce veti primi confirmarea telefonica de la unul dintre operatorii nostri.
S.C. BRAND TOTAL SOLUTIONS SRL nu vinde produse in sistemul „din usa in usa” (door to door) si ca urmare, nu avem angajati care sa se deplaseze la locuinta dvs. pentru a comercializa produsele noastre.

Pretul produselor
Toate preturile produselor sunt exprimate in lei, contin TVA si sunt valabile in momentul comandarii lor. Preturile afisate nu contin taxa de timbru verde cat si taxa de transport. La produsele care au deja reduceri nu se pot cumula sau aplica alte reduceri.

Informatii despre livrare
Produsele comandate sunt livrate acasa la dumneavoastra, prin intermediul curierilor rapizi, iar plata (ramburs) se face in momentul in care ati intrat in posesia produsului.
Livrarea produselor catre consumator se va face intre 24 de ore si 30 de zile calendaristice de la incheierea contractului.
Toate produsele Sleepline sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat rapid.

Forta majora
SC BRAND TOTAL SOLUTIONS SRL nu este raspunzatoare de neexecutarea la termen si/sau de executarea necorespunzatoare a oricarei obligatii care ii revine daca aceasta a fost cauzata de forta majora sau de caz fortuit. Forta majora este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre SC BRAND TOTAL SOLUTIONS SRL.

Disfunctionalitati ale site-ului
Informatiile continute de acest site sunt doar in scopuri de informare. Informatiile sunt furnizate de Brand Total Solutions si, in pofida faptului ca incercam sa publicam informatii actualizate si corecte, nu garantam si nu ne asumam responsabilitatea in ceea ce priveste: acuratetea, fiabilitatea, integritatea, compatibilitatea sau disponibilitatea si functionalitatea online a site-ului in termini de: continut, informatii, produse, servicii sau grafica. Orice act (de incredere) care se bazeaza pe astfel de informatii este prin urmare asumat de catre utilizator.
In ciuda celor mai bune eforturi, exista sansa ca un numar mic de produse din catalogul nostru sa nu afiseze pretul corect. In cazul in care un articol este vandut la un pret incorect, vom face tot ce ne sta in putinta – in limita posibilitatilor tehnice – de a va contacta inainte pentru a va oferi informatii cu privire la procesul de expediere sau va vom anula comanda, caz in care veti fi notificati.
Totodata, nu vom fi raspunzatori pentru orice pierderi sau daune, directe, indirecte sau contextuale , care apar drept consecinta sau au legatura cu utilizarea si functionalitatile site-ului. In plus, in masura permisa de legislatia in vigoare, noi (inclusiv, filialele, afiliatii, partenerii, agentii, directorii si angajatii) nu suntem raspunzatori pentru niciun fel de daune sau pierderi (inclusiv, dar fara a se limita la: pierderi de bani, reputatie, profit, sau alte pierderi intangibile sau orice daune speciale, indirecte, sau contextuale) care rezulta direct sau indirect din:
utilizarea eronata a paginilor de web si / sau serviciile noastre;
preturile afisate, transport sau alte servicii;
intarzieri sau intreruperi ale site-urilor noastre;
virusi sau alte programe malware obtinute prin accesarea sau conectarea la site-ul nostru;
erori, bug-uri sau inexactitati de orice fel in serviciile noastre, informatii, sau produse;
deteriorarea dispozitivului hardware de la utilizarea oricarora dintre serviciile noastre;
continutul, actiunile sau inactiunile unor terte parti.

×
×

Cart